Loco kaarten groep 5
€ 9,95 – € 29,85
Deze download bestaat uit 20 loco kaarten waarbij de leesdoelen van groep 5 worden geoefend.
Je krijgt de kaarten als pdf-bestand toegestuurd.
Let op! Bij aanschaf van dit product heb je het gebruiksrecht voor één leerkracht en/of klas per school. Wil je het materiaal in meerdere klassen gebruiken? Dan heb je een extra licentie nodig.
Beschrijving
Met deze loco kaarten kunnen kinderen de leesdoelen van groep 5 actief en spelenderwijs oefenen. Je kunt dit materiaal goed inzetten tijdens de inloop, weektaak of hoekenwerk. De kinderen kunnen het zelfstandig spelen.
Loco kaarten
Ik heb 20 kaarten gemaakt waarbij de leesdoelen van groep 5 worden geoefend. Elk doel is op een kaart verwerkt.
Leerdoelen
De volgende doelen komen aan bod:
- woorden met x en q
- woorden met c (spreek uit als s of see)
- woorden met c (spreek uit als k)
- woorden met cc en ck
- woorden met y
- woorden met -iaa, -iee en -ioo
- woorden met twee klinkers die geen tweetekenklank vormen
- drielettergrepige woorden die eindigen op een open lettergreep
- woorden die beginnen of eindigen met ‘s
- woorden die eindigen op -sch
- woorden met -g- (uitspraak zj)
- Franse woorden
- Engelse woorden
- lange woorden met leesmoeilijkheden
- woorden waar in de i uitgesproken wordt als ie
- woorden met uitgang -tie
- verkleinwoorden
- woorden waarin de ch wordt uitgesproken als sj
- woorden met een trema
- afkortingen
Printinformatie
Je krijgt een download (pdf-bestand) die je zelf kunt printen. Stel je printer in op 100% en kies ‘printen als afbeelding’ (dit is niet altijd automatisch), want dan past de loco-doos precies op de locokaarten.
Het beste kun je de mini loco kaarten na het printen lamineren, zo zijn ze geschikt voor langdurig gebruik.
Let op! De mini loco kaarten zijn alleen geschikt voor de transparante loco-dozen.
Extra informatie
Licentie | Gebruik voor 1 klas, Gebruik voor 2 klassen, Gebruik voor 3 klassen, Gebruik voor 4 klassen, Gebruik voor 5 klassen of meer |
---|
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.